onsdag, maj 24, 2006

Årets misstag!!

Årets misstag är gjort av min kära far inte mej om ni nu trodde det....
Vi håller på att flytta så jag skulle packa ner mina skor och pappa och Tonny me för den delen tyckte det var onödigt att packa skorna i en låda så de sa att jag skulle packa dem i en svart plastsäck.
Jag sa då att tänk om du förväxlar dem och tar min skosäck för en vanlig skit säck då sa pappa att det kommer han inte att göra. Så jag packar ner alla mina skor förutom två par vinterskor, ett par lite finare skor, ett par högklackade skor jag fått av min kusin, mina gympaskor jag använder nu och mina ny inköpta flip-flops. Jag vet vad ni killar tänker nu men det är lite skor....
Tonny ställde säcken där vi hänger jackorna för att vi skulle veta vilken säck som var vilken och sa det till både mej och pappa.
Så när jag och Madde skulle gå på en skogspromenad igår så ville jag inte använda mina rosa skor så jag tänkte jag tar mina röda mindre fina skor som jag sparat för att jobba i, men då upptäckte jag att säcken med skorna var borta....
Så jag ringde min pappa och efter ett tag blev jag lite svagt förtvivlad (fråga Madde), när det gick upp för mej att min pappa kastat säcken med mina skor....
Tre par stövlar två av dem älskar jag, ett par ballerina skor, ett par sandaler med kilklack, ett par flip-flops och tre par skor två av dem hade jag tänkt ha när jag jobbar för att inte förstöra mina vanliga skor, nu har jag inga....
Så där ser ni jag skulle inte packat mina skor i en svart plastsäck....
Nu kan i alla fall Tonny inte klaga på att jag köper nya, jag struntar i de flesta av skorna men mina jeansstövlar och framförallt mina Leicsterstövlar är oersättliga....
Jävla pappa....

Inga kommentarer: