onsdag, maj 31, 2006

Flyttning på gång

Jaha då flyttar man till Everöd i helgen då. Det ska bli skönt, men det kommer kännas konstigt också. Mest konstigt kommer det nog kännas för min bror som bott i samma hus sen han var två veckor gammal...
Jag har flyttat i alla fall fyra gånger
sedan flytten från Vä där min älskade
bror föddes....
Hemmet ser ut så här nu ---------->
Lådor överallt och tomma bokhyllor....

Och sen blir det KANSKE en flytt till i september för jag och Tonny ska gå på en lägenhetsvisning på fredag. Vi är en av fem som bjuds till visning så vi har fyra konkurrenter som säkert är mycke bättre än oss....
Men hoppas kan man ju....
Så vissa lådor är märkta med mitt namn och flytta hemifrån grejer, de lådorna kommer förbli packade till jag och Tonny flyttar till en lägenhet i stan, nu är bara problemet hur ska jag säga det till pappa??
När jag inte ens vågar erkänna att jag ska på visning i övermorgon?!
Det är frågan det....
Men det kanske är ödet vi ska inte bo ihop för Tonnys mamma tror vi kommer göra slut och min pappa säger att han inte tillåter att jag flyttar ihop med min Tonny.....
Men vi får hoppas att jag har fel och ödet säger att vi ska bo tillsammans för det vill ju både T och jag....

2 kommentarer:

Anonym sa...

nämen oj de hade jag nästan glömt..visst ja du ska ju till evröd!! Kommer du bo mitt i "samhället" då eller landet?? Hoppas allt fixar sig me dig o tonny, ni e ju vuxna nu, klart ni ska bo själva! Du har lagen på din sida vännen!! Låt kärleken segra hahah :D pusspuss

Anonym sa...

Ödet säger att vi ska bo ihop