tisdag, maj 02, 2006

Det här är fakta om livet jag lever...

Madde jag hoppas du inte bli sur nu för att jag stal detta från dej men jag tyckte om din idé och ville göra en likadan om du misstycker så förlåt....


Älskar: Tonny

Hatar: Äckel på Internet

Beroende av: Godis och andra godsaker typ sockerbullar

Saknar: Värmen...

Får ångest av: Att börja skolan

Rädd för: Mycket

Mål i livet: Bli förskolelärare

Vill ha: Man o Barn innan 30...

Intresserad av: Små barn, det låter kanske som jag är pervers eller något men jag menar inte så....

Tycker om: Att arbeta med små barn... (0-5 år ca)...

Deppig över: Att jag inte får träffa Tonny så ofta och länge som jag vill...

Grymt sur över: Tåg som stannar i Vinslöv och inte går vidare

Fundersam över: Hur jag ska berätta för min far att jag och Tonny tänker flytta ihop

Förväntansfull inför: Tro det eller ej, börja skolan.....

Gladast i hela världen över att: Jag träffat Tonny....

Inga kommentarer: