lördag, april 01, 2006

Vilar det en förbannelse över oss eller??



Allt började förra fredagen. Jag mådde dåligt och kunde inte ens jobba så jag trodde att jag och Tonny inte kunde träffas den helgen. Jag låg hemma fredag och lördag. Sen träffades vi på söndagen. Men det blev inget jätte kul besök för jag mådde fortfarande dasigt. Han stannade över natten men vi bara sov inget mys alls alltså.
Tisdag var vår två års dag och den blev inte så jätte kul för jag mådde ganska dåligt, en drick yoggi, en varma koppen och lite makaroner åt jag den dagen...

En del kom upp också så dagen blev ju inte så jätte romantisk direkt. Natten blev lite mysig, lite mys och kyssar men ändå inte allt man ville göra natten efter sin två års dag....
Vi bestämde oss för att ta igen allt denna helgen med romantisk middag i Malmö, på en speciell restaurang.
I går morse bad T mej ringa på min lunch men det missade jag men vi hördes i alla fall och då visade sig att han var säng liggande i feber, med hosta och andningsproblem och så yr att han knappt kan lämna sängen.
Så det blev ett telefon samtal på nio minuter senare på kvällen och då pratade han även med Ida under de nio minuterna...
Helgen för två veckor sedan var ju inte helt rolig den heller vi var bara vänner på lördagen kan jag säga...

Så det vilar nog någon sorts förbannelse över oss vi kan inte ha en underbart trevlig och mysig helg tillsammans helt enkelt...



Inga kommentarer: