måndag, april 10, 2006

Shopping

Var på stan idag och hade skrivit en lista över var jag skulle gå:
1. Arbetsförmedlingen, blev lite arbetslös i fredags när min praktik tog slut
2.VLC (vägglednings och lärdoms center), ska börja plugga till förskolelärare och behövde lite råd
3. Lindex, skulle köpa rosa under kläder
4. JC, skulle bara kolla var längesedan man var där
5. Vero Moda, bara kolla
6. Skivaffärerna , skulle kolla vad Pinks nya singel kostar
7. H&M, det var Tonny som skrev det på listan och ditt man ju alltid
8. Gallerix, skulle hitta kort till rammar jag köpt på Ikea
9. Din sko, ja köpa ett par skor helt enkelt
10. Synoptik, fick nya linser för några veckor sedan men jag fick en lins för lite.

Jag var på alla ställen jag skrivit på listan, men utan fynd? På Vero Moda var jag aldrig?
På Synoptik kom jag på att jag inte visste vilken lins det var som fattades. På Gallerix hittade jag jätte fina kort men de passade inte i ramen. På H&M hittade jag ett linne som jag ville ha men det fanns inte i min storlek, suck. Men jag blev nästan på sprungen av IdolSibel inne på H&M var lite kul...
Och de rosa underkläderna var snyggare på bild i Veckorevyn..
Det blev ett par skor på Stadium (notera att det inte var med på listan....
Och när jag ringde till pappa upptäckte jag att det var dåligt med pengar på mobben så jag fick bege mej till Macedonkan och köpa ett värdebevis, går alltid ditt när jag behöver nya pengar för man får en cheeseburgare på köpet om man köper sitt värdebevis där...
Så dagen blev inte riktigt som jag tänkt mej från början man den blev rätt bra ändå....

1 kommentar:

Graniz sa...

Har kläderna uträttat några under?