måndag, april 10, 2006

Klädproblem

Var på H&M idag och hittade ett jätte snyggt linne billigt var det också men det fanns så klart inte i min storlek? Det finns många tjejer som klagar och önskar de var mindre så de kunde ha de kläderna som det önskar sig. De kanske går på H&M och tänker: tänk om jag kunde gå ner några storlekar och ha storlek 36 vad mycket man hade haft att välja på då?. Jag önskar också att jag hade storlek 36 ibland kläderna jag tycker är snygga finns alltid i 36 och jag kan inte ha 36 för det är för stort...
Jag kan inte göra så mycket åt saken heller för jag äter så mycket som jag behöver för att bli mätt + att jag älskar apelsinkrokant choklad, rosa skumsvampar och annat godis?.
Det är faktiskt ett problem ni kanske tänker vilket lyxproblem men det kan vara jobbigt att titta på ett linne i flera dagar och hoppas att det ska dyka upp i 34 men det gör inte det och då blir man ju ledsen...
Fick kläder av min kusin för ett tag sedan och en del av kläderna var JÄTTE snygga men för stora...
Suck det är väl bara att vara glad att man har en smal kropp och hitta ett annat linne....

Inga kommentarer: