söndag, mars 26, 2006

Två år tillsammans...



På tisdag den 28 mars firar jag och min pojkvännen Tonny två år tillsammans.
Allt började när Madde gav ut mitt nummer till Tonny (Madde och Tonny är kusiner), det var först lite på skoj. Men sen runt den 28 februari blev det allvar. Hade vi inte varit så blyga så hade vi nog blivit tillsammans en månad tidigare.

Vi blev tillsammans den 28 mars 2004 natten då vi ändrade från vintertid till sommartid, kommer ihåg det tydligt eftersom vi var uppe hela natten. Klockan fem minns jag extra tydligt, ni som var med vet varför.

Det har varit två ganska händelserika år eftersom han är mitt första seriösa förhållande som varar längre än tre månader så var det mycket som vi upplevde under det första året tillsammans som var första gången för oss båda. Så det första året var väldigt speciellt, klart att det andra året har varit helt underbart för det mesta för nu känner man varandra så bra men första året väcker mest minnen.

Vi firade ett år väldigt speciellt (taget ur dagboken på Lunarstorm, inlägget: 2005 var året när familjen blev större)
?Jag och Tonny firade ett år med en pizza i T-parken (den 28 mars.) brrrr.
Våran dag råkade inträffa på annandagpåsk vilket är en helgdag och de ställen vi brukar hänga på var stängda. Pizzan smakade inte bra och blev kall snabbt, efter T-parken blev det biljardkompaniet där vi tog varsin drink för att fira att vi stått ut med varandra i ett år nu .
Det blev den mysigaste händelsen den dagen? Satt och kysstes och mös i soffan, ett tag innan vi gick hem till Ts farmor och åkte hem, han till Torp jag till Ugerup.

Ett seriöst förhållande innebär ju att man måste umgås mycket med sina ?svärföräldrar?. Det är ju både positivt och negativt. Jag vill inte sitta här och slänga ur mej allt jag tycker om Gunilla (Tonnys mamma). Men hon är ju inte min favorit människa i världen jag säger inte att jag inte tycker om henne för det gör jag men det finns folk jag tycker mer om kan jag säga? (sorry honey). Tonnys pappa, Ingemar har jag inget emot han pratar inte så mycket med mej men han är sån bara...
Mina föräldrar då, mamma och hennes man Tony tycker jätte mycke om Tonny. Pappa tycker också om Tonny men han är lite mer kritisk mot vår framtid tillsammans, vilket är jobbigt ibland men jag klarar mej. Det var rätt jobbigt i början för pappa kan vara jobbig när det gäller killar, han tycker att han bestämmer, inte vilka jag ska träffa men om vad jag får göra tillsammans med dem typ äta middag och sova ihop och sånt.

Ja vi får väl hoppas att det blir ett underbart år till och många fler efter det...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Testing;)


ÄLSKAR DEJ!!!!!!!

Anonym sa...

Ysh ocg fy och blä