torsdag, mars 23, 2006

Turer till El-giganten


Jag köpte en digitalkamera på El-giganten förra måndagen på onsdagen åkte jag till El-giganten för att för den utlovade USB-kabeln som de glömt lägga ner. Jag får mycket riktigt en USB-kabel men det var fel kabel så jag fick åka tillbaka dagen efter men då var det så lång kö så pappa som var med blev hysterisk och gnällde hos kassapersonalen att de har för få anställda, lite pinsamt.....
Igår onsdag så var jag tillbax och pappa lämnade av mej utanför El-giganten och körde till Willys för att handla, men det roliga var att han hade den gamla kabeln i bilen den jag skulle byta, när jag kom på det försökte jag springa ikapp bilen men han såg inte mej och han hade mobilen på jobbet så jag kunde inte ringa honom, fick vänta på El-giganten i en evighet, när han kom tillbax så tog jag USB-kabeln och gick in i butiken och fick vänta en evighet och sen efter alla turer fram och tillbaka och all väntan fick jag äntligen min USB-kabel + 300 kronor i kompensation....

1 kommentar:

Madeleine sa...

Hehe.. gött med extra pengar... :) Har du tagit elgiganten-bilden själv??