söndag, mars 19, 2006

Första och kanske sista vem vet?!

Jaha då var man inne i bloggvärlden då....
men vem vet detta kanske är mitt första och kanske t.om. sista inlägg.
Vem vet jag kanske tröļttnar eller så.
Blev sugen påĨ att börja blogga när jag såg Maddiz blogg.
Innan skrev jag dagbok på lunarstorm scarlett_pearl_jen men det blev inte så ofta och det kändes som när man skrev där skulle det vara något viktigt och intressant man skrev om men här kan man kanske bara skriva lite vad man känner för och strunta i om det betyder något....
<---Här har ni en bild av mej från sommaren 2004, vet den är gammal men jag gillar den....

1 kommentar:

Madeleine sa...

Hej hej!!
SÃĨ tänkte jag oxÃĨ när jag bÃļrjade.. att jag trÃļttnar säkert snart... men det gjorde jag inte... det är ofta sÃĨ att jag tänker att nu ska jag bara skriva ett kort inlägg men när man väl sätter sig framfÃļr datorn fÃĨr man en massa uppslag o idÊer man bara mÃĨÃĨÃĨste skriva om....